h1

Beautiful Blogger Award

augusti 17, 2010

Jag har fått min allra första blogg-award av min söta restokiga vän Annika, wow – Tusen TACK!

Detta innebär ett ansvar och lite regler som följer:
– Kopiera in award-bilden i bloggen för att visa att ni fått den
– Tacka och länka till den som nominerade en
– Nominera sju andra bloggare och länka till dem
– Berätta sju intressanta saker om sig själv

Jag vill nominera följande bloggare i ingen som helst rangordning…

(Håller med Annika om att man vill ge en award tillbaka men då pågår ju detta i evigheters evighet antar jag…)

Monica – Min barndomsvän som är öppenhjärtlig, jordnära och go och skriver sin blogg om allt mellan himmel och jord. Bäst på att uppdatera sin blogg ofta!
Tina – Min jättesöta kusin som delar mitt intresse för smink, kläder, fotografering och resor som gör livet intressant.
Vickis – Min sambos kusin som nu ska bli en Hollywoodfru…nej jag menar Floridafru! En härligt resgalen tjej med många tokiga upptåg och skinn på näsan.
Maria MYS – Min fotogeniska fotogalna söta kusin som har sinne för skönhet i både bild och text. Hon inspirerar mej ofta till fotografering!
Theres – Min otroligt duktiga kusin. För att hon har tagit upp kampen mot narkotikan och jag är stolt över hennes kamp.
Lasse – Min f.d. ”arbetskamrat” som har en stor portion humor och lockar ofta till skratt. En kul figur med varmt hjärta. Bättre semester är en av hans bloggar.
Katalin – Min scrappande reskompis som jag gjort två galna utlandsresor med, för att hon är så fingerflink med pyssel till mej.

Sju intressanta (?) saker om mej själv… Ja det blir svårt…för vad vet jag vad Ni läsare vill veta om mej och vad som är intressant är ju ganska subjektivt.

– Jag älskar att resa och det är väl mitt stora mål i livet – att försöka se så mycket som möjligt av världen innan jag lämnar jordelivet.
– Jag har studerat 6 språk och talar 3 av dem flytande.
– Att ha överlevt en bilkrasch i 170km/h betyder nog att jag har en skyddsängel som vakar över mej.
– Jag har medverkat som statist i två långfilmer. Det var otroligt skoj!
– Jag gillar oljemålning, teckning och fotografering. Estetiskt lagd ut i fingerspetsarna är jag sedan jag var liten.
– Jag har bl.a. simmat med delfiner och det är ett av de häftigaste äventyren jag varit med om.

– Jag tycker att Sean Connery är en av världens sexigaste män! Fortfarande! (Ja, han blir 80 år nästa vecka!)

(Jag hade gärna nominerat fler men det får bli en annan gång).

2 kommentarer

  1. Tack så mycket, känner mig hedrad!
    Ska kopiera den när jag får tid att blogga, hihi:))
    Ha en fin onsdag!
    Kram*


    • Vassego! 😉 Hoppas Du haft en fin onsdag Du med! *Kram*



Kommentera

