h1

Mer att gro…

maj 12, 2011

…har jag budat in på Tradera och fick i brevlådan igår! Buddleja (Fjärilsbuskar), en vit Klematis som doftar mandel (Klätterväxt) och Buskpioner med mörkröda blommor. Det blir mycket att plantera men det mesta får vänta tills vårt soldäck etapp 2 är klart. När det bygget nu påbörjas, det vet jag inte. Jag är ju tyvärr i för dåligt skick att hjälpa Pelle med det. Jag ska också läsa på vad som gäller för respektive blomster att plantera så jag vet. Men fint tror jag det kommer att bli!

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 kommentarer

  1. Fantastiska bilder!

    Hahaha! Klematis får mig alltid att tänka på en kompis som var på en trädgårdshandel och fick syn på en sån planta och utropade:
    – Titta! En Klitoris!
    😀


    • HAHAHA! Jadu, det är väl då man vill ramla ned i ett hål och försvinna?!



Kommentera

