h1

Sommarplåga!

maj 25, 2011

Lady Gaga fastnade jag inte för i början när hon släppte sina första hitlåtar. Men ju mer man hört på henne(?) desto mer fastnar hon. Låten ‘Bad Romance’ kommer alltid påminna mej om utekvällar i Bangkok tillsammans med Pelle och svärföräldrarna Kicki och Ove, då låten spelades frenetiskt på discoteken i Bangkok i januari-februari 2010. ‘Lady Kaka’, som mamma trodde hon hette i början 😉 har nu släppt en ny CD – ‘Born This Way’ – som jag fastnade för direkt… Väldigt många låtar kommer nog att bli stora hitlåtar, så någon av dem blir förmodlien en sommarplåga eller två! ****

En extended video som är lite längre än låten ‘Judas’ på skivan…

4 kommentarer

  1. Jag tycker att hon har en bra röst men liknar Madonna i sitt uttryck på scenen. Såg en konsert med henne på tv som gick för några dagar sen. Denna låt vill jag vara ung till och befinna mig på en klubb vilt dansande 😉 Denna låt går nog het på alla discon i sommar som du säger

    Ha en fin dag
    kram


    • Ja tyvärr så är hon inte unik i sitt artisteri, för hon stjäl både refränger, låtval och melodier lite kors och tvärs. Hon liknar Madonna i mångt och mycket. Skivan har inslag av både 60-tal, 70-tal, 80-tal, Leila K, Shania Twain och Madonna.

      Men UNG är Du ju fortfarande och shejka loss kan Du ju göra ändå 😉 På nattklubben, i bilen och i vardagsrummet! Jag lovar 😉

      Ha en toppendag!
      Kramar!


  2. ja, vissa låtar är bra. Jag önskar dig en Trevlig Helg nu.


    • Ja jag blev positivt överraskad faktiskt. Önskar Dej detsamma! Trevlig helg!



Kommentera

