h1

Smärta syns inte…

maj 30, 2011

Det fälldes en kommentar i min närvaro igår där det stod tydligt att man inte förstår. Istället för att hjälpa så stjälper Du, och nu får Jag må dåligt med Din kommentar som om smärta och oro inte vore nog. Hur jag mår SYNS INTE alltid utanpå! Fatta det! Jag kämpar, jag försöker…men Du fattar visst aldrig… Läs på innan Du dömer, försök tänka ur min sits, försök ha lite medkänsla och förståelse…det är allt jag ber Dej om!

KRASCHA MED BILEN I 170KM/TIM OCH KOM SEN SÅ SKA VI SNACKA…!

Hur många gånger ska jag behöva förklara…? Jag blir så trött…

”Du förstår aldrig en situation tills du står inför den” (Okänd)

 

4 kommentarer

  1. Det är konstigt! Just idag på lunchen diskuterade min man och jag exakt detta att smärta inte syns, men kan vara otroligt besvärlig och har man gått genom samma saker som du är det obegripligt att man inte kan – eller åtminstone försöka förstå!
    Ha det gott! Kram


    • Ja ibland rinner bägaren över och man orkar inte förklara…gång på gång… Det är ledsamt! Tack min vän för Dina kommentarer! Må väl Du med! Kram!


  2. Visst är det sorgligt när folk inte förstår! Ska man behöva gå omkring med en skylt i pannan där det står ”ur funktion”.. ??

    Egentligen är det synd om de som inte kan förstå och känna empati. Man får gå vidare för det tar bara energi att ständigt förklara för de som inte förstår ändå. Smärta SYNS inte – den KÄNNS!!!

    Kram till dig och ta hand om dig!


    • En sån skylt ska jag nog skaffa mej! Tack för Din kommentar vännen! Kram på Dej!



Kommentera

