h1

”Du är en vinnare”

maj 31, 2011

Idag damp det ner en DVD i brevlådan med ett rart brev om att jag vann Sarah Brightmans DVD Hebbes Utlottning! Det värmde nu när jag är sjukskriven!

STORT TACK Hebbe!

Nu orkar jag inte sitta så mycket vid datorn så vi får höras och synas när jag orkar med. Ha en fin kväll allihop!

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony DSC-W50 (2011-05-31)

4 kommentarer

  1. Hej Maya..Hoppas du ska gilla skivan,,och visst du är en vinnare,Grattis..Jag kommer snart som du kanske sett med en ny utlottning,det blir Elvis filmen G.I.Blues..Jag hoppas du kryar på dig snart nog..Haé Kram.


    • Hej Hebbe!

      Tack så jättemycket! Så rar Du är! Ja jag hoppas kika på den snart, ikväll har det inte gått så bra då jag dels inte mått bra och dels har vi haft åska så TV’n har varit urdragen. Jag deltar gärna igen, gillar också Elvis. Tack för krya-på-Dej-hälsningen, snälla Du!

      Kram!


  2. GRATTIS!! Så roligt!
    Igår var det svårt att få ha TV:n igång för denna åska som kom och gick… och vilka skyfall!

    Hoppas att du sköter om dig och får en skön stund med din vinst när du orkar!

    Kram från mig!!


    • TACK! Ja det var roligt, jag vinner ju nästan aldrig nånting och detta var min andra bloggvinst så det var skoj. Ja visst var det skyfall och åska iförrgår, mysigt på ett sätt men lite trist när man inte kunde ha TV’n på!

      Man är ju lite trött på att vara stilla nu så jag har nog inte varit aktsam idag, det blir nog en sömnlös smärtnatt inatt. Men men…sånt är liget.

      Kram Kram!



Kommentera

