h1

Middagsdejt…

juni 13, 2011

…med sonen hade jag idag. Det var mysigt. Vi åt förstås Thaimat. Supergott. (Alla bilder är klickbara större)

Min berömda Pastasallad gjorde jag lagom innan Pelle kom hem från jobbet så han också fick nåt gott eftersom han inte följde med på restaurang.

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony Ericsson Satio Mobil 2011-06-13

4 kommentarer

  1. Vad roligt att du varit ute med sonen och ätit. Han ser så fin ut och maten verkar jättegod. Jag gillar thaimat.

    Kramar


    • 😉


  2. Vad roligt att du varit ute med sonen och ätit. Han ser så fin ut och maten verkar jättegod. Jag gillar thaimat. Jag upprepar mig tydligen så jag får skriva lite mer. Har tydligen använt samma ord förut. Känner mig som en datamaskin.

    Kramar


    • Hej Datamaskinen…hehe… 😀

      Ja det är ju så god mat där också. Vi var jättenöjda och jag hoppas det blir fler gånger.

      Kramar till Dej!



Kommentera

