h1

Den Söta Studenten

juni 16, 2011

GRATTIS JOSEFIN!!! ♥ Min son Robins flickvän, min svärdotter Josefin tog Studenten i fredags och har redan i måndags fått jobb. Det lönade sej att plugga omvårdnad på gymnasiet och nu är hon en nybakad undersköterska. Efter första jobbveckan för henne så åker hon, Robin, ”Jossans” tvillingsyster Jenny och hennes pojkvän Carl till Josefins och Jennys släkt imorgon över helgen. ♥ Vi hoppas det blir en toppenfin helg! Kör försiktigt, mina barn! ♥

Jag har tillstånd av Josefin och Robin att lägga upp bilden. Det är Josefin till vänster och Josefins klasskompis Camilla (t.h.) som är med på bilden. Visst är dom fina?!! ♥

Foto: Copyright Josefin. Man får EJ använda foton utan mitt tillstånd.
Photo: Copyright Josefin. The photos may NOT be used without permission.

4 kommentarer

  1. Stort grattis till din sons flickvän. Vad härligt att hon redan har ett jobb att gå till. Båda flickorna på bilden är jättefina.

    Ha en fin helg ni också
    varm kram


    • Tackar 🙂 Ja det är bra med ett jobb redan eftersom det råder stor arbetslöshet annars för ungdomarna. Jag tycker det är en fin bild.

      Ha en jättefin helg!
      Varm kram tillbaka!


  2. ja, det lönar sig att plugga, ha en trevlig helg nu


    • Ja det gör det. Ha en trevlig helg Du också, Vicke! 🙂



Kommentera

