h1

GRATTIS ÄLSKLING!

juli 6, 2011

Idag 6/7 fyller min älskling, min sambo, min livskamrat, min bästa vän, mitt hjärta år! ♥ Det firas ikväll och jag har nog en liten överraskning eller två… Jag hoppas dock att min kropp samarbetar idag för jag har varit mycket dålig att jag igår övervägde att åka till akuten, men valde att avstå eftersom jag inte vill förstöra Pelles födelsedag! Och vi får ju besök så det gäller att kämpa på, städa och fixa. Vaknade dock fruktansvärt nackstel och med huvudvärk som inte är av denna värld så det blev nackkrage idag, yrseln imorse var inte direkt körvänlig men jag hade inget val då jag måste fixa en massa själv eftersom Pelle jobbar. Mycket blev liggande när jag fick enorma höft och knäsmärtor och inte kunde gå. Men det SKA gå, om jag så ska gå på kryckorna igen! Allt för min älskling! ♥ Vi har öppet hus för de närmaste mellan 18 och 21 idag (tiderna för att Pelle jobbar idag, imorgon samt fredag). I all enkelhet, fikabjudning utan tårta!

STORT GRATTIS Hjärtat ♥ på Födelsedagen! Hoppas Du får en jättefin dag och fina överraskningar! ♥

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Camera: Nikon D5000 – 20100611

6 kommentarer

  1. Grattis till din sambo 🙂 Härligt med födelsedagar!
    Snubblade in här från Annelie, så nog får jag snoka lite mer!
    Ha en fin dag!
    /Maya


    • Hihi tack, vad fint namn Du har 🙂 Och Du är så välkommen!

      Ja det är härligt med födelsedagar, om det inte blev så mycket på en gång 😉

      Ha en fin dag Du också!


  2. Hej!
    Vi såg att du ett tag sedan bloggade om Tampons for free – superkul tycker vi på företaget! Vi skulle gärna få dina kontaktuppgifter så vi kan inkludera dig i ett VIP-utskick som vi gör tillsammans med vår kommande samarbetspartner (augusti), kontakta gärna oss på den angivna mailen.

    Ha en skön sommar!

    MVH
    Sophia & Diana / Tampons for free


    • Hej och välkomna hit!

      Ja jag fick Monsterkampanjens utskick och ask, men sen har det tyvärr inte fungerat. Trots att jag fyllt i allt jag sett vad som ska fyllas i, vet inte om jag missat nånting? Det var det jag skrev i Er blogg. Men nu har jag mailat Er så jag hoppas det ordnar sej.

      Ha en skön sommar Ni också! 😀


  3. Stort grattis till din sambo…;) Jättefin bild på honom. Vad kul med öppet hus. Tråkigt att du har så besvärligt men jag hoppas det går bra ändå för ni blir nog många.

    Ha en toppenfin dag
    kramar


    • Pelle tackar så mycket! Ja det blev fina bilder i det ljuset (foton tagna då min son tog studenten). Det var skönt med öppet hus, så att man hann både brygga kaffe, duka, duka av, köra diskmaskin och hinna prata med alla. För att inte tala om att ha tillräckligt med sittplatser! Han var nog nöjd med dagen och somnade som en stock.

      Jag var förvånad över att jag orkade med, fick värk mot kvällen och sov dåligt. Men det var bra med öppet hus, då hann man sitta ner litegrann också. Idag är det en lugn mellandag, sen blir det flera fester igen. Fredag och lördag.

      Ha en jättefin torsdag!
      Kramar



Kommentera

