h1

Resesugen!

juli 19, 2011

Äntligen så kom det efterlängtade SMSet från Polisen igår att mitt pass kommit! Men tyvärr missade jag att dom bara hade öppet till 15.00…det läste jag på Internet klockan 14.57 så jag hade ingen chans att åka dit på bara 3 minuter. Nåja, idag var jag och hämtade det så nu kan man känna sej lugn om man nu skulle ramla över nån resa nån gång…att nu blir man insläppt överallt…

Ja om dom godtar bilden på mej förstås! Jag tycker att Polisens fotoautomat inte riktigt fyller måttet då jag alltid blir så konstig på bild där, eftersom jag nu har både EU-id och Pass i Polisens fotoautomat medan mitt Körkort som fotats hos en riktig fotograf känns mycket bättre… (På mitt EU-id ser jag ju ut som en efterlyst massmörderska hahaha…vilket jag ju givetvis INTE är…)

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Camera: Sony Ericsson Satio Mobiltelefon – 20110719

14 kommentarer

  1. vart ska du resa?


    • Jag vet inte? Men pass är bra att ha, OM man skulle hitta en resa framöver. Det tar ju 5 dagar att få och ibland kan det sinka en resa om man hittar bra priser att man saknar pass. Resor försvinner fort om dom är billiga har vi erfarit. Sist vi bokade så slog vi till direkt vi såg priset fastän vi inte hade bestämt oss att åka, beslutet togs vid datorn där och just då 😀


  2. Hej du,,ja jag hade en bra vecka i norrland,,jag åker upp igen nu på lördag,sonen med familj är då på väg söderut från Nordkap,så vi tar några dagar tillsammans där uppe..Haé Bra Kram.


    • Det gör Du rätt i, verkar som om Norrland har bättre väder än i söder 🙂

      Ha det gott! Kram!


  3. Hejsan,,ja det blev ett fint uterum,,Jag är oxå förthust i lufttorkad skinka,,med pepparrotsvisp är en höjdare enl,min mun.Haé Kram.


    • Ja både Prusciutto och Serrano är gott, mitt favoritpålägg och favoritplockmat! Men också gott ihop med Honungsmelon, det är gudomligt det 🙂


  4. Mors,,Jag brukar stanna till när jag kommer till den trollskogen,bara för att sitta en stund och fantisera om olika trolltyg..Haé Kram.


    • Det låter meditativt 🙂 Ser fram emot fler foton därfrån då 🙂 Må väl! Kram!


  5. Härligt att du fått ditt pass. Nu blev jag påmind om att kolla så mitt inte gått ut. Fick nytt körkort och det var en ruggig bild på mig där jag såg ut som en yxmördare 😀

    Ha en jättefin fredag
    kramar


    • Hahaha. Ja då kan vi vara med i samma liga Du och jag. 😀

      Ha en jättefin fredag och helg, Ni också!
      Kramar


  6. Härligt med en liten tripp nånstans!! Jag och Micke var lite småsugna på London i höst,men vi får se hur vi gör!

    Ha de…


    • Åh, får jag följa? Hihi. Pelle vill inte till London, jag åker gärna tillbaka. Det är mycket fint att se och göra där! Var sugen på Barcelona också, men får inte med mej karln dit heller… Får väl försöka övertala honom!

      Vi får se om det blir nån resa. Än är inget beslut taget. Inga fynd hittade. Inga resor lämpligt passande. Så vi får se, vi är nog sent ute kanske.

      MEN, det är iallafall bra att ha passet klart så inte den biten stoppar oss 🙂

      Kram!


  7. Tusen tack för att du skickade lite solstrålar till oss. Vi har haft en underbar dag på Knippla och träffat Thailandvänner. Vädret var fantastiskt, tack vare dig! 😉 Kram


    • Ja vi väntar fortfarande på regnet, har Du inte skickat det ännu? 😉 Härligt att Ni haft en toppendag! Vi har haft en ofantligt het och solig dag idag! Hoppas faktiskt på bra väder imorgon då vi ska på bröllop 😀

      Kram!



Kommentera

