h1

När man talar om trollen…

augusti 8, 2011

…så hann jag bara blogga om att jag väntar paket när det damp en avi för hämtning av mitt Jotexpaket i brevlådan! MEN…jag orkar inte hämta det idag…

Har väldans mycket värk, magen gör ont och TN slog till igen. Håller på att bli smått galen. Nix, det blir att krypa ner i sängen mellan nybytta sängkläder, på tempurmadrassen, med värmedynan, smärtstillande i kroppen (i hopp om att det ska hjälpa mot TN, men troligtvis gör den det inte. Men dock mot värken och sömnlösheten) och titta på film med min goe sambo! Så ovanligt va?? Nä jag trodde väl det…

Sov gott mina vänner!

4 kommentarer

  1. Mors,usch o fy,inte kul att må så dåligt,,hoppas du kryar på dig,fort nu..Haé Kram.


    • Tack snälla Hebbe! Hoppas allt är bra med Dej! Såg att Du har tävling men inte hunnit lägga upp det på bloggen än, men jag är gärna med om jag får? 🙂

      Ha en fin dag! Kram!


  2. Stackare! Det där lät inget vidare. Hoppas värken snart går över.

    Krya på dig och sköt om dig
    varmaste kramar


    • Om det ”bara” vore en sak, men allt på en gång…suck! Var nära att Pelle skulle ringa ambulansen ihelgen för magsåret (fick enorma magsmärtor och kräkningar) men jag ville inte lämna våra vänner på hotellet (på helgens roadtrip). Det finns inget sjukhus i den staden vi befann oss i då. Men nu anpassar jag all mat efter magens välmående och försöker vara mer noga med min magsårsmedicin. Dricker mycket. Vilar. Ingen stress.

      TN på morgonen var hemsk men är lite lite bättre nu, förhoppningsvis släpper det lite. Värken i rygg och nacke är också bättre, men känns än så det blir vila hela dagen.

      Ha en fin dag! Kramar tillbaka!



Kommentera

