h1

Adjö…

augusti 17, 2011

…ja, det är ju det låten betyder! ”Au Revoir” med Cascada…det är den låten som dunkar mest i bilen just nu! Och just idag är jag ute och kör…för jag ska till Farbror Doktorn och ta en massa blodprover… Så Adjö…jag kommer väl svimma av som vanligt… Det händer ofta när jag blir stucken, vare sej jag tittar bort, pratar om annat eller djupandas så får jag åtminstone svimningskänslor… Detta har nog sin grund i att jag blev felstucken som liten, jag var cirka 8 år och låg inlagd på lasarett och skulle få dropp när en sköterskepraktikant stack mej fel så nålen gick av och fick gräva ut den med pincett… Det ligger kanske omedvetet i bakhuvudet, det minnet… Wish me luck!

Artist: Cascada
Låt: ”Au Revoir”
Release: 2011-06-19
Video: YouTube.com

Kommentera

