h1

Två söta killar!

augusti 30, 2011

Vi kikade förbi min bror med familj för att träffa min söte brorson Tim och deras nye familjemedlem Diezel, 9 veckor! Visst är dom goa dessa två godingar?!

 

Och denna bild nedan tycker jag blev så charmig när Tim ska busa med Diezel varpå Diezel vill leka med sina stora tassar och trillar omkull av obalans… Tim skrattar så han kiknar!

(Alla foton är klickbara större)

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Camera: Sony DSC W-50 2011-08-27

2 kommentarer

  1. Vad söt Tim är och bilden är så bra tagen också. Även den fina lilla katten 😉

    Ha en härlig torsdag
    kramar


    • Tack, vad snäll Du är! Jodu det är inte lätt att fota nån av dom för dom är aldrig still och hela tiden full i bus 😀

      Ha en fin dag Du också!
      Kramar!



Kommentera

