h1

Grattis Du fina!

september 1, 2011

Idag fyller Robins plastfarmor, min ex-svärmor, Inez hela 70 år!

STORT GRATTIS Du fina önskar Robin och jag!

Hoppas att födelsedagskortet med den lilla gåvan blir uppskattad och att det blir en fin födelsedag! ♥

Glöm inte att rösta i omröstningen ”Vad gillar Du mest på min blogg?” om Du inte redan röstat! Röstningen pågår till fredag den 2 september.

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Camera: Sony DSC W-50 2008-06-07

2 kommentarer

  1. Grattis till fina ex svärmor i efterskott.

    Kram


    • 😀 Tack Vännen!

      Kram!



Kommentera

