h1

Krister Linder

september 2, 2011

Han har varit hemma i Stockholm, Krister Linder. Han uppträddePolar Music Sessions 2011, seminarier i samband med Polarpriset. Idag är han i London, numera New York-bo.

Song: ‘Turning Daisies’ by Krister Linder
Video: caam68 @YouTube.com
Filming: Camilla Rehnstrand

Han är inte bara duktig på musik, han är också en inspirerande fotograf och konstnär. Något som man kan se på Facebook om man har honom som vän, vilket jag har då förstås. Jag har bloggat om honom två gånger förut. Det är så kul när det går bra för honom!

Foton/Photos: KungCarl.Nu (Fotona klickbara större)

Tänker just nu på den skolan vi gick i, har nämligen fått en inbjudan för cirka en månad sedan till en stor klassfest den 22 Oktober där fyra årskullar från den skolan (nior som gick ut 1984-87) är inbjudna och jag är i valet och kvalet om jag ska åka dit. Dels har jag en lång resa dit (kanske nu inte lika lång resa som många andra från skolan som flyttat utomlands) men för mej är det ändå långt med tanke på sjukdom och trafikskador och dels går jag ju på medicinsk behandling vilket gör det ganska tufft att både resa och delta i detta. Men det hade varit JÄTTEKUL! För det var riktigt roligt att överraska min klass i den skolan på en skolträff vi hade 1996 då ingen (ja då menar jag faktiskt INGEN) förutom min klasskompis Maria som jag åkte dit med och bodde hos, INGEN kände igen mej alls. Då alla sa ”Men vem är hon? Har hon gått i vår klass?”. Och så roligt vi hade att snacka om vad som hänt genom åren och prata gamla minnen! Jag måste ta ett beslut om jag ska delta i Klassfesten i slutet av denna månad.

Såhär såg Krister ut när vi gick i skola tillsammans… (Fotot är klickbart större)

Foto: Copyright StudioMaya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: Copyright StudioMaya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.

Kommentera

