h1

Omröstningsresultat 26 Aug 2011

september 5, 2011

Här är resultatet på förra veckans omröstning på bloggen. 14 röster och såhär föll rösterna:

TACK Ni som röstat! Och vi förstår ”piken” det är snart dags för filmrecensioner igen, eller hur?

TACK även för kommentarerna i omröstningen. Här är också kommentarerna:

”Jag röstade på filmtipsen men tycker det mesta är roligt å intressant att läsa:) du är så jäkla duktig på att fota dessutom! Blommor är väl min svaga sida men man blir lite inspirerad när man ser era fina blommor:) fast nu är det ju inte så stor vits med det för mig längre… Ha en super bra helg, en annan jobbar ju:( kram / Doris”

”Det är ju jättesvårt att bara välja EN sak, jag tycker om att läsa om det som händer i ditt liv och hur du mår och allt sånt du vet :-) Kraaam gumman. / Marianne”

”Kul med omröstningar. Jag hade många förut och blir nu sugen att göra igen. Jag tyckert också det är svårt att välja en sak eftersom jag tycker allt är bra som du skriver och visar upp. Valde ändå en sak. Ha en fin lördag kram / Malin (Wiper)”

”Dina bider är ju alltid så fina. / Jocke”

Seså, RÖSTA MERA! Det finns alltid en aktuell omröstning/poll ute och kommer en ny varje fredag (tills vidare). Den senaste är ”Vad är Ditt civilstånd?” – Välkommen med Din röst!

2 kommentarer

  1. ja, då får du göra det


    • Haha, ja då får vi recensera lite då 🙂



Kommentera

