h1

Treårsdagen

september 5, 2011

Igår firade min son Robin och hans Josefin tre år tillsammans! Vad tiden går fort!

♥♥♥ STORT GRATTIS mina änglar till TRE år tillsammans!!! ♥♥♥

Foto: Copyright StudioMaya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: Copyright StudioMaya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.

Glöm inte att rösta på ”Vad är Ditt civilstånd?”

I en vecka kan Du rösta, till fredagen den 9 September. Sedan kommer jag presentera resultatet i ett blogginlägg. Du svarar anonymt.

Du får rösta bara en gång, men Du får gärna kommentera mera!! Även Du som aldrig kommenterat, det är bara roligt. Gör mej glad, skriv en rad!

Kommentera

