h1

Status: Dålig

september 12, 2011

Ville bara skriva lite kort att jag inte är så kry just nu. TN-smärtor och värk har intagit min kropp. Väcktes av åska imorse och det har ösregnat idag, men jag har ändå kämpat mej genom dagen, och dessutom promenerat i regnet då jag inte får köra bil. Har varit till AF på möte idag och sedan en snabb visit till mamsen. Sedan hämtade Pelle mej därifrån när han slutat jobbet. Skulle egentligen gått på banken och sätta in pengar men det får vi skjuta upp för jag orkar inte. Har framkallat foton som ska ramas in, men jag har bara orkat titta snabbt på dem. Nu blir det vila för hela slanten. Tur jag har förinställda blogginlägg som droppar ut lite då och då. Ledsen att jag inte orkat svara på alla goa kommentarer, men jag hoppas Ni förstår. Kommentera gärna för det gör mej så glad! Må väl så hörs vi när jag är bättre…!

Till dess kan Ni som inte röstat i omröstningen ”Vart reser Du helst?” lägga Er röst. Det är anonymt förstås!

4 kommentarer

  1. meeeh du skulle ha frågat om jag kunde skjutsa =)


    • Tack snälla. Men det gick ok med rengkläder och bra skor. Glömmer ju bort att Du är hemma 😉


  2. Hej kära vän! Nu är jag på hemmaplan igen men inte så väl i takt med vardagen än. Försöker komma in på rätt köl men det tar väl lite tid. Finns mycket att plocka med och inte minst tvätta!! Jag får ta det i min takt för annars pallar jag inte …

    Tråkigt att du inte är pigg men jag hoppas att det kommer finare dagar både hälso- och vädermässigt. Nu är det ju bedrövligt trist och tungt i luften. Skickar varma kramar!!


    • Tack för kommentar och omtanke! Jag har äntligen blivit av med Tegretol-behandlingen men mina TN-smärtor kvarstår. Hellre det än ”både Pest och Kolera” på samma gång. Vad härligt att Ni kommit hem och haft en fin sommar hos barnbarnen. Såg foton på de söta tjejerna!



Kommentera

