h1

Hösten är här…

oktober 4, 2011

Ihelgen har jag haft så mycket värk så fastän det varit toppenväder med strålande sol har jag mest vilat. I fredags blev det vila efter tjejkvällen, i lördags kom min bror MickeS och min brorson Tim på besök och sen var det hårdrocksfesten på kvällen. Söndagen var också en vilodag då jag hade så mycket värk efter hårdrocksfesten. Men när min mamma var ledig igår (måndag) så tog jag mej iväg till henne för ett besök fastän jag hade värk, men först gjorde jag ett besök i Norra hamnen, Strandpromenaden, för att fotografera lite. (Förra veckan tänkte jag ju fotografera men det fanns inte så mycket höstfärger just då och besöket i Södra hamnen, Strandpromenaden nedanför där vi bor, blev kort och med få höstfoton). Men här kommer lite mer färgsprakande foton från igår…

Detta bildspel kräver JavaScript.

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Nikon D5000 (2011-10-03)

2 kommentarer

  1. Vilka fina höstbilder du fotat 🙂
    Krya på dig vännen, kurerar mig själv också med havtorn, honungsthe och vila… Hoppas förkylningen släpper snabbt!
    Kram så hörs vi!


    • Tack Vännen! Vad snäll Du är 🙂
      Krya på Dej också!
      Kraaam!



Kommentera

