h1

Pinterest

oktober 31, 2011

Din Digitala Anslagstavla på Nätet!

Få inspiration, spana in vackra vyer, få reslust, få pysseltips, lär Dej sådant Du inte kunnat, hitta bra citat, bli på bra humör, skratta, få smarta inredningstips, hitta nya recept, hitta lösningar på problem, gör Dina moodboards, samla länkar, samla idéer, samla tips, dela med Dej till Dina vänner och följ Dina vänners Pinboards! Du kan använda det för att planera ditt bröllop, samla inspiration till inredning av ditt hem eller organisera dina favoritrecept.

Allt online och helt gratis! Det är inspirerande, det är roligt och det är beroendeframkallande!

Pinterest är en virtuell anslagstavla där du kan skapa samlingar (pinboards/moodboards/anslagstavlor) av saker som du älskar och du kan följa samlingar som skapats av andra. Vill Du få en inbjudan? Skriv en kommentar här med Din emailadress så skickar jag en inbjudan.

♥ Hoppas vi ses på Pinterest! ♥

2 kommentarer

  1. Det låter ju jättebra men jag har blivit inbjuden dit men då kommer jag till ett ställe först där jag måste ge dom alla uppgifter om mig så jag backade. Antar att jag inte fattade hur man skulle göra. Får fråga gubben om han kan hjälpa mig. Ibland orkar jag inte med alla nya grejer och det är synd för det är ju så kul. Jag har fått en inbjudan av dig har jag för mig men som sagt så var jag för osäker.

    Ha en fin första november
    kramar


    • Förlåt sent svar, har inte varit kry…

      Ja jag tror jag skickade Dej en inbjudan, jag tror det skulle vara en rolig grej för Dej (när man väl förstår hur det funkar) och där får man en massa tips också (tror mycket inspiration vore kul till Din blogg och till pyssel Du gör). Ska kolla in Din blogg hur Du mår, hoppas det är bättre idag.

      Ta hand om Dej!
      Kramar



Kommentera

