h1

Julstämning

december 1, 2011

Önskar Ni lite julstämning kan Ni ju alltid ta del av våra tips som t.ex. att lyssna på Julradio, några av dem har vi snabblänkar till längst ner till höger i bloggen. Vi varierar mellan vår svenska Julradio (premiär idag), den engelska AccuRadio HolidaysRadio (som spelat länge nu) och amerikanska julradioprogram för att höra lite olika jullåtar. Jag tror att jag får allra mest julstämning av julmusik, en brasa (som jag skrev i förra inlägget), glögg, pepparkakor, skumtomtar och tända ljus! Vad får Du julstämning av???

Vår juliga spiselkrans till julen sitter uppe på den öppna spisen igen, detta foto tog jag ifjol…

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd. Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission. Kamera/Camera: Nikon D5000  *8 (2010-11-29)

Don't touch my site

2 kommentarer

  1. Jag får en väldig stämning av din fina bild på julkransen. Tack för stämningshöjande tipsen. Jag får stämning av fikat på morgonen när det fortfarande är mörkt och njuta av levande ljus och ta lite tid på sig. Sen ljusnar det och man ser den fina långsträckta ån.

    Ha en fin fredag
    kramar


    • Åh vad gullig Du är som gillar min bild på julkransen 😀

      Tack själv för fina ”bilder i huvudet” och att Du delar med Dej vad julstämning är för Dej!

      Trevlig helg och advent!
      Kramar



Kommentera

