Archive for 2 januari, 2012

h1

Släkten växer…

januari 2, 2012

Detta blir årets första blogginlägg 2012! Tidigt imorse nåddes vi av två roliga nyheter…släkten växer!

Foto/Photo: Bilder.Alltinggratis.se 

Pelles kusin Jenny väntar sitt andra barn och lille Alvin (1 år) ska bli storebror!

Min kusin Juha och hans flickvän Rosie har förlovat sej i Filippinerna där dom nu är på semester för att träffa Rosies släkt! Snart blir det väl att åka på bröllop i Helsingfors där de bor…

STORT GRATTIS från oss!!!

Och på tal om barn, träffade min söte brorson Tim (fyller 3 år i mars) idag och han sa; ”Vi ska åka på semester, Micke och jag” (Micke säger han om sin pappa just nu, min bror alltså)

Jag frågade; ”Men mamma då? Ska inte hon följa?”

Varpå han svarar bestämt; ”Nej hon ska dricka kaffe, på jobbet!”

Haha. Charmtroll. Han har vattkoppor nu, gullungen. Fasters gullunge! Hoppas han kryar på sej snart! Dom åker ju snart till Koh Lanta i Thailand. Ungefär två veckor före oss.