h1

Day 1 in Paradise

februari 6, 2012

Ungefär klockan 16.00 (svensk tid) har vi checkat in på Tanawit Hotel & Spa i Hua Hin. Även om vi kanske är trötta av flygresan så tror jag att vi allihop är så speedade av att vara framme att vi blir sugna på en öl eller två i kvällshettan… Här i landet där klockan är ungefär 22.00 när den är 16.00 i Sverige!

Foton/Photos: Agoda.se 

 

Foto: Copyright StudioMaya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: Copyright StudioMaya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Olympus Mju Tough (2010-02-10)

5 kommentarer

  1. Hotellet ser underbart ut, hoppas ni får en helt fantastisk semester där borta! Kramar


  2. WOW,,, vilket hotell ni verkar att bo på.
    NJUT, Njut & Njuuuuut… men det FÖRSTÅR jag ni gör.
    Ha det sååå bra som ni bara kan ha det och ta hand om varandra.. // Varma kramar Annelie


  3. är lite avundsjuk på er men jag tycker ni förtjänar att vara där ni är 🙂 vill gärna ha ditt nr maria så jag kan skicka nått sms kanske 🙂 hälsa alla å ha det nu så himla bra ni bara kan. kram kram


  4. Vilket fantastiskt hotell wow! rena rama lyxen. Vad härligt att ni har det så bra och njuter

    Sköt om er
    kramar


  5. […] För vår del återstod ju ett par timmars bilfärd i en minivan till Hua Hin och vårt hotell Tanawit. Det var otroligt hett den kvällen. Trötta så insåg vi att vi inte skulle orka så mycket mer […]



Kommentera

