h1

Lyftet från Kina!

mars 7, 2012

Lite fler foton från vårt besök i Peking…och ett videoklipp! (Alla foton är klickbara större)

Vet inte om det är lagligt, men jag filmade när vi lyfte från Pekings flygplats! Håll i Er, för nu lyfter vi!

Foton/Video: Copyright StudioMaya (Mitt Egna Foto/Video) Man får EJ använda mina foton/video utan mitt tillstånd.
Photos/Video: Copyright StudioMaya (My Own Photo/Video) My photos/video may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Olympus Tough TG-610 (2012-02-06)

One comment

  1. hahaha du var lite wild and crazy och filmade ändå =D
    Roligt med update och att du skriver så utförligt! Mina uppdateringar känns i slutändan bara som en slags resume där jag glömt hälften hahaha



Kommentera

