h1

Shopping, shopping, shopping…

mars 12, 2012

…det var vad dom flesta kvällarna bestod av.

Vi åkte Tuk-tuk till Hua Hin Market Village och shoppade.

Därinne fick man inte fotografera, men här är några foton utifrån. Sen gick vi en runda på den lilla nattmarknaden (Nr1 som vi kallade den), restaurangbesök för att stilla vår hunger.

Slutligen blev det några Chang (öl) på puben ”The Corner” som tillhör hotellet Tanawit där vi bodde första veckan. Lite dimmigt kanske det blev nån kväll, men man blir inte riktigt berusad. Suddig bild beror väl på kameran, eller var det ölen?

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Nikon D5000 +8* (2012-02-08)

(Alla foton är klickbara större)

2 kommentarer

  1. Vad roligt att få ta del av alla bilder. Ni ser verkligen ut att njuta och det är så fint överallt. Hur varmt var det där?

    Jag kan inte se att bilderna är suddiga utan hur klara som helst

    Ha en skön dag

    kramar


  2. Det är många år sedan vi var i Hua Hin, närmare bestämt 1993. Jag antar att det är otroligt förändrat nu och jag är inte säker på att jag vill dit nu.
    Vi hade en fantastisk semester där och är rädd att bli besviken.
    Nattmarknaden där var då helt fantastisk.
    Vad jag saknar i Ban Phe med omnejd är att shoppingen är minimal
    där. Kramar



Kommentera

