h1

Presenter från Thailand!

mars 25, 2012

Tänkte bara visa hur gulliga vänner vi har i Hua Hin i Thailand. Först fick vi presenter av vännerna Mod, Por och Hin när vi lämnade Hua Hin. Massor med olika doftande värmeljus…

Mörkröda ordchidéedoftande värmeljus (10st men vi har använt 2 innan bilden togs), ljusfat med ljushållare i handmålat trä och orchidéedoftande rosformade ljus, ett ljusglas med gul ros som doftar Lilavadee (min favoritblomma Frangipani), ett ljusglas med en rosa ros med rosendoft, fem rosenformade doftljus till ljusglasen i varierade dofter…

      

Sedan när Pelles föräldrar Kicki och Ove kom hem så hade våra vänner skickat presenter till oss, två stora påsar med Satay Kryddmix. Gott, jag älskar ju Satay! Så idag blev det Gai Satay och ris till middag! Inte kycklingspett dock, som vi är van vid från Thailand, men det gick bra såhär också…

  

(Alla foton är klickbara större)

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Olympus Tough TG-610 (2012-02-20+25)

One comment

  1. Gott gott , jag är också en Satay älskare ! Har köpt dessa kryddpåsar och några andra på Temitas, de är jättegoda 🙂
    Kram



Kommentera

