h1

Födelsedagar…

april 5, 2012

Påsken iår innebär en massa födelsedagar och firande! Igår grattade vi mina tremänningar/småkusiner Tobias och Andreas, vännen Magnus och vi firade grannen, reskompisen och vännen Krister. Idag fyller min söta lilla kusin Tina år!

STORT GRATTIS på Födelsedagen Tina! Hoppas Du har en toppenfin dag!

Min mamma Anneli fyller på Annandag Påsk den 9:e, Pelles kusin Therese den 10:e, Pelles kusin JennySk den 11:e samt grannen, reskompisen & vännen Anna den 13:e samtidigt som vännen Cine fyller år den dagen (13:e)! Puh! GRATTIS i förskott säger vi ifall vi skulle missa det! Känner mej lite hängig i influensa men ännu är jag på benen. Igår inhandlades nässpray, vitaminer och halstabletter i förebyggande syfte… (Alla understrukna länkade namn är bilder eller bloggar som kommer upp i nytt fönster)

2 kommentarer

  1. Hon är verkligen jättesöt. Vad många födelsedagar på samma månad Phu!

    kramar


  2. Snyft.. MIG missade du *buhuuuu*



Kommentera

