h1

Keep on bloggin´

april 19, 2012

Vet inte varför jag fick den urgamla slagdängan i huvudet…”Keep on joggin’ ”… (?)

 Trigeminusneuralgi (TN)

Jag har inte varit så kry å det senaste, men jag har försökt hanka på ändå. Både värk i nacke och rygg, men också allergi, magsjuka och TN har huserat i min kropp. Lördag (14/4) drog jag med Pelle på stan för att shoppa lite, men det slutade i att Pelle köpte mej ett par snygga skor och själv hittade han ingenting. Inte ens hans medicin fanns så den ska jag hämta ut idag. Skorna jag fick var sköna och läckra, mina fötter ser otroligt små ut i dom och det tackar en trettionia för!

 Mina nya älsklingar

Vi tänkte fira två jubilarer helgen som gick, men det får bli nu ihelgen kanske. Den ena jubilaren var på jobb hela helgen och den andra var bortrest på överraskningsresa och spa. Så nu kanske det passar bättre ihelgen?

 Oui, c’est moi

Vi var på hårdrocksfest i lördags och det var trevligt. Vår gode vän Tommy var här innan vi drog iväg på festen. Konsert, öl och i goda vänners lag, sådär som det ska vara. Lite tunnsått med folk bara. Den här lite suddiga bilden ovan tog Pelle på mej innan vi åkte iväg. Ja jag vet, håret blev inte som det skulle när Pelles mamma Kicki slingade det, vi ska göra om det och förhoppningsvis få rätt färg på det. Syns kanske inte, men det ska vara pärlemovit/ljusblonda slingor som istället blev gulaktiga. Mitt hår kräver tyvärr längre verkningstider och ibland får man göra om det flera gånger eftersom det helt enkelt inte tar på håret… (Fotot klickbart större)

Vidare vill jag reklama för bloggarna i vänlistan till höger, nykomlingar och våra bloggar som uppdateras lite då och då… Och kommentera GÄRNA! Nu funkar det igen..

Vill Ni höra och se mer av vår Thailandresa? Foton och filmklipp? Vill Ni höra om min överraskning till Pelle? Det kommer snart får vi hoppas. (Om inget oförutsett händer).

Foto: Copyright StudioMaya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: Copyright StudioMaya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony Ericsson Satio (2012-04-14)

6 kommentarer

  1. tråkigt att du inte har vart så kry, svar på din fråga, ja man kan göra det och jag kommer att lägga upp sådana steg också, ha en fin kväll nu


    • Oh vad bra, då ska jag hålla utkik! Ska lägga upp Din länk i blogglistan om det är okej 🙂 Ha en fin helg!


  2. Hej ! Häftigt snygga skor, om jag hade varit yngre….men framförallt kunnat gå i dem = )

    Krya på dig.


    • Hej Carina!

      Hade tappat bort Dej tidigare när det inte gick kommentera på min sida men nu kikar Du in igen så då ska jag kika in hos Dej senare idag 🙂

      Snygga skor ja, älskar dom. Om Du varit yngre? Du är väl i min ålder? Dom är inte så svåra att gå i, dom är bredare och stadigare än man tror. Annars kan man öva sej på att gå i högklackat 😉

      Kram på Dej också! 🙂 🙂


  3. Hoppas du mår bra idag, snygga skor du fått, vad snäll och gó gubbe du har 🙂
    Kram


    • Tack Monica! Ja skorna är snygga, sköna och fötterna ser små ut i dom (det gillar jag). Jag blev glad när han överraskade och ville ge dem i present!
      Kram!!



Kommentera

