h1

Ut med det gamla…

april 20, 2012

…och in med det nya! Även om jag gillar mitt italienska glasbord som matchar min liggfåtölj, så är det opraktiskt, platskrävande och vasst – ty hur många gånger har man inte gjort illa sej på det när det är trångt i vardagsrummet? – så åker det ut nu! Får se vad vi gör av det… (Ber om ursäkt att jag inte städat och att mattan hänger ute för piskning haha)

Helt spontant har jag idag köpt dessa snygga satsbord istället…

Ibland är det roligt att förnya sej, eller hur?

Foto: Copyright StudioMaya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: Copyright StudioMaya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Olympus Tough TG-610 (2012-04-19)

7 kommentarer

  1. Titta in i min blogg och hjälp till


    • Done 🙂


  2. Jag gillar verkligen ditt Italienska bord men förstår att det är lätt att göra sig illa och man vill förnya sig. Vi har också ett glasbord men det har rundade kanter och är som ovalt. Dubbelbordet under är också fint. Är det ditt nya bord?

    kram


    • Tackar. Ja det är våra nya bord, de vita!


  3. Snyggt och praktiskt nytt bord du hittat, hoppas jag får se det i morgon om jag kan komma förbi dig då?
    Kram


    • Lite sent svar från min sida. Javisst är det praktiskt, lite ovant bara med så mycket öppen yta nu, men sååå skönt. Ja vad tyckte Du då? Hihi. Kram!


  4. […] jag fotograferade istället. . 3. Vad är det senaste du har köpt till hemmet? Måste nog vara vardagsrumsborden… . 4. Kan du tipsa om en enkel och god förrätt? Recept! Åh, det är sällan vi äter […]



Kommentera

