h1

Alternativ Valborg!

maj 2, 2012

Ja när min käre sambo jobbade övertid på Valborgsmässoaftonen så låg jag under en filt i soffan och såg på TV och film. Dock var dom så få som jobbade att dom aldrig skulle ha hunnit med allt jobb före 22-23 så att dom släppte på lite jobb och sparade det tills idag (onsdag 2/5). Så jag fick hem min Pelle vid 20.30 på valborgsmässokvällen istället för senare, men det hjälpte ju inte så mycket ändå för vi hade ju missat alla majbrasor och festligheter på stan. Han duschade och bytte om, så åkte vi förbi hans bror med familj och sa hej och sen handlade vi godis och såg en film innan läggdags. Det var vår valborg det…

Ikväll lär han tyvärr jobba sent, dom är för lite folk som jobbar och det blir slitigt. Jag får nog hem en trött man mycket sent ikväll…

Jag var ute en snabbis i trädgården idag för att fota lite mer av vad som kommit upp i rabatterna och de fotona kan man såklart se på vår husblogg Villafour Garden!

Har jättemycket värk idag, nackkrage, värmedyna och allt, men har varit på möte och ville inte skjuta upp det en gång till (sist var jag magsjuk). Så nu blir det vila hela eftermiddagen och kvällen… Jag VILL så gärna blogga mer om Thailand och överraskningen men jag orkar inte just nu. Men ”den som väntar på nåt gott”…

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony Ericsson Satio Mobiltelefon (2012-04-30)

2 kommentarer

  1. Aj då och fy för värk. Hoppas att du har blivit bättre.
    Kram från Kiruna


    • Oj, jag har missat att svara på denna kommentar 😦 Fy mej!

      Jag har värk dygnet runt, mer eller mindre. Vissa dagar såpass att det bara är vila som gäller. Tack för Din kram, den värmer! Kram tillbaka på Dej 🙂



Kommentera

