h1

Think Outside The Box

juni 8, 2012

Igår fick vi uppdraget på Trädgårdsrehab att ”tänka utanför boxen”, att plantera blommor i helt nya föremål.

För min del är det ingen nyhet att plantera i nya föremål, men igår blev det en ny erfarenhet att plantera i en necessär. Jag har även gjort blomsterdekorationerna själv. Blomman heter Linspeperomia, Peperomia rotundifolia.

Foton: Copyright StudioMaya (Mina Egna Foton) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photos: Copyright StudioMaya (My Own Photos) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony Ericsson Satio Mobiltelefon (2012-06-07)

5 kommentarer

  1. Det ser verkligen snyggt och häftigt ut. Sen har du ju tagit bilden så snyggt. Jag gillar bilder som är lite spännande och inte rakt på sak och det är denna. Jag har flera necessärer som jag inte använder så nu fick jag ett bra tips. Tack!

    Ha en fin dag
    kramar


    • Tack för de fina komplimangerna! Ta lite plast i botten på necessären och sedan lite lecakulor, därefter växt och blomjord 🙂


  2. Oh, vad roligt. Det är ju bara fantasin som sätter gränser. Det kan bli hur fint som helst! Kram på dig i kylan! 😦


    • Ja det var roligt och visst är det bara fantasin som sätter gränser 🙂
      Kyla? Hmm. Här regnar det idag.
      Kram på Dej också!


  3. Oj det var både annorlunda och fint = )



Kommentera

