h1

Måla en känsla!

juni 26, 2012

IdagTrädgårdsrehabiliteringen fick vi på dukpannåer måla en känsla och min känsla var ”Längtan” – till en strand, en speciell sådan. Och mitt resultat blev två tavlor! Fotona gör egentligen inte tavlor och färger rättvisa, dessutom ser dukpannåerna skeva ut på fotona vilket dom inte alls är i verkligheten. Kunde dock inte fotografera om dem eftersom de ligger kvar på Handelsträdgården för att torka. Det lila i bakgrunden är pappersdukarna under…

 

Idag har jag haft väldigt ont i nacke och rygg men stod ut på Trädgårdsrehab iallafall. Men just ikväll är det sämre och mina TN-smärtor är värre.

Foto: CopyrightStudioMaya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: CopyrightStudioMaya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony Ericsson Satio (2012-06-26)

One comment

  1. Fy så tråkigt att du nu är sämre igen. Roligare är mitt hjärta som hänger i mitt uterum. Jag tycker mycket om det ska du veta.
    Det blev ju fina målningar. Jag målar och rtar som en treåring. Jag hade inte fixat mer än lite kludd! Ha det bra och hoppas att du har blivit av med ”ontet” tills idag! Kramar



Kommentera

