h1

Vilka Överraskningar!

juni 30, 2012

Imorse var Pelle iväg och handlade lite gott till frukost och kom hem med en fin blombukett till mej! Jag som älskar vita blommor och dom doftade så gott! Tack mitt hjärta för blommorna!!! (Alla foton är klickbara större)

Sedan har jag ju glömt att visa presenten jag fick av mina svärföräldrar Kicki och Ove i måndags. Ett vackert kakfat i turkost glas och med silverfärgad fot. ”Det var ju DIN färg” sa Ove. TACK! Det är jättefint!

 

För övrigt är jag dålig i värk (TN, nacke & ryggsmärtor), har varit sjukskriven från Trädgårdsrehab i torsdags och är fortfarande inte bra. Sover knappt om nätterna heller så jag är väldigt trött. Men det är vila, film och TV mest här hemma nu.

Foto: CopyrightStudioMaya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: CopyrightStudioMaya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony Ericsson Satio (2012-06-28+30)

2 kommentarer

  1. Mors,,Hoppas du blir bättre och får sova på nåtterna,fina blommor du fick av goa Pelle…Krya på dig..Kramen.


  2. det var en fin bukett, ha en fortsatt trevlig sommar nu



Kommentera

