h1

Otur!

juli 7, 2012

Foto: CopyrightStudioMaya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: CopyrightStudioMaya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony DSC W-50 (20110716)

Vi hade en sån otur häromdagen. Vi beställde en fin gasolgrill online…paketet lovades komma inom 3-5 dagar… Det tog 1,5-2 veckor…fick ringa och efterlysa det… och sen var det flera skador på grillen. Nu är dom slutsålda, får inga fler och vi måste skicka tillbaka skiten… Pelle fyllde år och hade sett fram emot att få grilla på den nya grillen denna fredagskväll (igårkväll)! TUR vi har en stor grillplats i vår skogsdunge!

Och nu får vi leta vidare efter en liknande grill, det verkar vara mycket slutsålt, rangligt eller inte enligt önskemål. Jag önskar dessutom till vår inglasade altan en såndär dammsugare som är laddningsbar med väggfäster och som har ett långt skaft…ungefär som denna… Men då beställer vi från Tretti.se som har bättre service!!!

 Bild/Picture: Tretti.se

Vi hade otur även när vi beställt vår inbyggnadsugn att den också var fraktskadad, men det var kanonbra service, det gick smidigt att få en ny väldigt snabbt och det var Tretti.se! Det blir att handla av dom hädanefter…

Lite snopet känns det nu att grillen måste returneras när min födelsedagspresent till Pelle är liknande dem på bilden nedan (men då i fyrapack med en grillpensel också). Köpt på butik. (Jag lägger ut detta blogginlägg först EFTER att han öppnat presenten, annars blir det ju ingen överraskning). Tur att dom är användbara till grillplatsen också!

2 kommentarer

  1. Men du va taskigt,att den var skadad,och slut,,skit oxå..
    Jag var och försökte få reda på vad Pionen hette,,dom var lite osäker men trodde ”White Cap”eller nåt liknande..Nä ingen äkta tomte,det är min bror..Haé Kram.


  2. Hejsan ! Har varit på resande fot ett tag men är nu (äntligen) hemma = )

    Och vad säger man mer än otur ? småtrist.. kanske.

    önskar dig en fortsatt fin sommar. Kram



Kommentera

