h1

Plus!

augusti 19, 2012

Överraskades med en bukett blomster av Pelle i fredags när vi skulle hämta ett träd vi beställt på Handelsträdgården där jag varit 12 veckor på Trädgårdsrehabilitering varpå det jublades i butiken och en gullig dam (kund) säger till Pelle; ”Ååå! Verkligen rart! Nu ligger Du på på PLUS!”

Orange Gladiolus (ser ut som gula på fotot).

♥ Tack Älskling! ♥

Foto: Copyright Studio Maya (Mitt Egna Foto) Man får EJ använda mina foton utan mitt tillstånd.
Photo: Copyright Studio Maya (My Own Photo) My photos may NOT be used without my permission.
Kamera/Camera: Sony Ericsson Satio (2012-08-17)

2 kommentarer

  1. Så gulligt och omtänksamt! Dessutom är blommorna fantastiska!

    VIll bar visa mig och ge dig en kram och säga, att nu åker jag snart igen och blir borta över en månad. Det är lycka inombords!

    Hoppas att du mår bra och att du får en fin avslutning på sommaren när vi går in i höstmånaden september. Kramar och sköt om dig!


    • Jag blir alltid glad och överraskad när jag får blommor, överhuvudtaget. För det händer ju inte ofta.

      Förstår att Du ser fram emot att få vara med Dina små prinsessor och känner lycka. Hoppas Du har en underbar tid hos dem!

      Kramar



Kommentera

