h1

Utlottningar och Flunsan

oktober 20, 2012

Jag är med i en utlottning hos Wiper och håller tummarna för tur! Vinsterna är finfina kökshanddukar!

 Foto: Wiper

Tävlar även hos Perfect Home om Lyra Ljuskulor! Hoppas på tur även där!

För övrigt har vi en välförtjänt slappardag då vi båda har influensa. Plus att jag också haft massor nacksmärtor, ryggsmärtor och TN-smärtor under veckan och imorse hade jag svårt för att ta mej ur sängen alls. Pelle har jobbat övertid hela veckan och som längst 17 timmar, med influensa i kroppen och då ute i ösregn (07.00-00.00) stackarn. Vi tänkte ha sovmorgon men vaknade vid 7 imorse, det blev en stor kopp thé och film då. Kanske vi hinner se fler filmer och ha soffmys idag. Det enda ”måste” vi har idag är att vi behöver handla lite matvaror.

7 kommentarer

  1. Krya på er


    • Tack Anna! Vi försöker. Och så snart vi blivit friska och Pelles övertid är över så måste vi träffas, det är Er tur att kika förbi 😉

      Kram!


      • hahaha ja vi ska kika förbi när ni är friska och jag inte jobbar helg =)


  2. Hoppas att ni mår bättre idag och vad skönt med välbehövlig soffmys. Kram


    • Tack Vännen! Vi orkade inte mycket i helgen som var. Jag var feberfri igår men kände mej hängig inatt och imorse. Men min sambo Pelle mår sämre, han är riktigt risig, och jobbar tyvärr. Försöker ta hand om honom det jag kan, handlar hem nässpray, halstabletter, the, frukt och vitaminer. Men det är en envis influensa.

      Kram!


  3. Tack för att du länkade till min tävling, det var jättesnällt av dig

    Jobbigt att både vara förkyld och ha det andra också. Ingen höjdare för din man att arbeta med influensa i kroppen. Härligt det låter med soffmys och film. Det är bra att ta till när man inte kan göra nåt annat

    Sköt om er båda och krya på er

    Varm kram


    • Tack, vi är fortfarande risiga. Långdragen influensa detta.

      Det är klart jag länkar, det är ju bara roligt!

      Kram



Kommentera

