h1

Är det nåt i vattnet?

oktober 26, 2012

Haha, ja man kan ju undra…Då har jag ”känt på mej” om två av tre graviditeter (inte vi) i vår närvaro…väntar bara på att den tredje ska bli officiell!

Therese & Jonas får en liten bebis 24 mars 2013

Tobias & Jessica får en liten om en månad!

Grattis till två av Pelles kusiner som väntar smått! Först fick vi veta att kusin Terese och hennes Jonas skulle få tillökning, det hade jag också känt på mej. Så en liten kommer om nästan precis fem månader! Och nu befinner dom sej på resa i Singapore och Thailand.

Sedan har jag känt på mej att det skulle bli Tobias tur att bli pappa tillsammans med sin Jessica. Och som en plötslig bomb fick Tobias och Jessica veta IDAG att dom blir föräldrar OM EN MÅNAD! Dom befinner sej i chock men är glada! Jag kände det på mej…och nu väntar jag bara på att de tredje paret berättar att dom väntar smått, för det tror jag att dom gör!

Kommentera

