h1

Brain on Stand By

december 5, 2012

My brain

Igår eftermiddag fick jag återigen de allra värsta Trigeminusneuralgiska smärtorna som också gav mej ansiktsförlamningssymptom att jag var riktigt dålig, bara grät och kunde varken prata, dricka eller äta. Inte ens slicka mina torra läppar. Jag var så dålig att jag bara hade tankar tumörer och hjänblödning i skallen hela kvällen och inpå natten. Egentligen borde jag ha åkt in på sjukhus akut, men som vanligt blir jag rädd för att bli avvisad därifrån så jag utelsuter det in i det sista, de får ringa ambulans om jag faller ihop tänker jag. Jag är fortfarande dålig, även om dessa symptom sänkts en grad (jag graderar på en tiogradig skala mina smärtor i en smärtdagbok). Men nu är jag så yr att jag inte kan sitta, stå eller gå. Jag ser knappt vad jag skriver så det blir sträng vila och se på film.

Åh vad jag önskar det vore den 21 december NU så jag fick komma till neurologen…denna väntan, men nu är det inte långt kvar tills vi ska dit. Min mamma följer med mej dit!

Men det finns en hel del förtidsinställda blogginlägg som kommer upp på bloggen så återkom gärna.

Kommentera

