h1

Ny ekipering

januari 29, 2013

Jag har precis beställt lite kläder till mej och Pelle från BonPrix.se. De fyra första plaggen blev det denna gången plus tre underklädesplagg till mej som jag inte visar. Denna gång fick vi dessutom lite rabatt och det är ju trevligt…

Jag beställde senast därifrån före julafton och då blev det några plagg åt oss var… De sju sista plaggen köpte jag då, före julafton alltså. Alla passade perfekt och var jättefina. Så nu har vi snart lite nya kläder till kommande resa/resor får jag hoppas! Alla bilder är klickbara större i galleriet (och Du stänger galleriet sedan i vänstra övre hörnet vid krysset)!

2 kommentarer

  1. Jag har hämtat klippet från Youtube så det är bara att länka där. Lyckost som varit med om allt detta och fått njuta av det fina landet och dess befolkning. Jag har ju sett dina fina vackra klipp förut från då du varit dit. Jag kan höra och se bättre nu när jag har crome läsare som stämmer bättre. Ibland stannar det men vi skall ändra om så fort vi hinner.

    Kram


  2. Jättesnygga kläder. Jag gillar den lila toppen.



Kommentera

