h1

På Sjuårsdagen!

juni 3, 2013

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På denna dag, den 3 juni 2006 – för sju år sedan vi blev ett par efter ett år som goda vänner – Pelle och jag. Efter det var vi särbos i ett år, innan vi flyttade in till ett eget hus tillsammans, i juli 2007. I februari 2008 förlovade vi oss i solnedgången på stranden i Ao Nang, Krabi, Thailand. Under 2012 kom den Stora Frågan på stranden i Bang Saphan, Thailand. Och svaret blev ”Jag vill självklart gifta mig med dig!” så i februari 2013 gifte vi oss! I mars 2013 hade vi en liten strandceremoni i Hua HinThailand med familjen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så idag åt vi givetvis Thaimat och firade vår sjuårsdag! Nu blir det film och glass till kvällsmyset!

TACK för sju underbara år tillsammans som par! Jag älskar dig, min älskling!

Kommentera

