h1

Nästa resa bokad!

juni 10, 2013

Ikväll bokades nästa resa, till nästa resmål (fastän jag och Nina åker imorgon till Spanien). Denna resan går till Helsingfors och till min kusins bröllop! Igår ”shoppade” jag i min egen garderob och hittade jättefina kläder just till bröllopet, en aftonklänning med tillhörande skor och sjal. Helt perfekt. Skönt att de kommer till användning också.

Vi hade ju först tackat nej och jag tackade nej till att vara deras bröllopsfotograf, men nu har det löst sej så att jag kan åka fastän Pelle jobbar och inte kan närvara. Så den 11 Juli åker jag dit med Mamma och Kurt, och vi stannar  till den 15 Juli. Bröllopet är den 13 Juli. Vi har också turen att få låna en lägenhet mitt i Helsingfors. Det tackar vi för!

00 JoR

 

Juha & Rosie som gifter sej den 13 Juli i Helsingfors! (Fotot är lånat av Juha)

Kommentera

