h1

Bucket List 17

juni 17, 2013

bucket

Min Bucket List sträcker sej över min livstid, d.v.s. drömmar jag önskar uppfylla innan jag dörstora som små. Och än så länge tänkte jag skriva dem här i bloggen, men kanske en dag vara lite pysslig och göra en moodboard som snygg tavla i mitt dressingroom! Jag har även en Bucket List på Pinterest för dem som följer mej där!

Så…här är en punkt på min Bucket List…i oviktig ordning… Åka på Safari (Ja en riktig sådan där jag kan se ”The Big Five” och bo i bungalow mitt ute i någon nationalpark). Kolmården räknas inte (haha).

gosafari

Och nu frågar/utmanar jag Er bloggläsare… Vad står det på Er Bucket List?

(Förtida Tidsinställt Blogginlägg)

2 kommentarer

  1. Jag har aldrig hört talas om bucket list men kan ju utläsa av dina inlägg att det är en ”att göra” lista. Jag har ingen möjlighet att göra sånt jag vill längre för det krävs en ekonomi som jag hade innan sjukdom. Jag skall i alla fall nu sätta ihop en lista på vad som finns att göra när du kommer ner till dessa trakter om du inte varit hit redan. Jag har ju haft fullt upp och nu gick datan sönder så jag är på en gammal laptop som tar tid att pränta in nåt på. Återkommer med länkar

    Ha en fin dag
    kramar


  2. Riktig safari skulle jag också vilja åka på, ute på afrikas savann eller något. Men först måste jag lära mig att fota ordentligt så man får fina minnen att hänga på väggen sen 🙂



Kommentera

