h1

Sverigeroadtriptävling!

juni 23, 2013

00

Jag är med och tävlar hos Liie.se där det ska tipsas om platser värda att besöka i vårt vackra avlånga land. Och självklart vill jag vara med och tävla då jag har MASSOR med idéer för Roadtrips i Sverige! Dels har jag ju varit ute på Roadtrips i landet sedan barnsben (nästan varje år) och dels har jag också bott på väldigt många ställen i vårt land…så jag hoppas att jag kan ge många bra tips!

Det viktigaste är inte att vinna, jag delar mer än gärna med mej av tips jag har om det kan ge någon annan lika mycket glädje som jag haft på mina roadtrips…

Kommentera

