h1

Grattis Maken!

juli 6, 2013

Idag fyller min Älskling år ♥ och det ska vi fira med ett Garden Party tillsammans med Syskon & Kusiner och deras respektive ikväll. Vi ska grilla hamburgare och dricka lite alkohol, mysa vid grillplatsen och mingla i trädgården. Det blir nämligen en kombinerad kusinträff nu när Pelles kusin Jessica med familj kommer från Norrköping och de stannar här en vecka. Under dagen kommer vi ha öppet hus där alla nära, kära och vänner är hjärtligt välkomna på kaffe!

20100611-RobinGraduationCopyrightStudioMaya-N0101

♥ STORT GRATTIS på Födelsedagen Älskade!  Hoppas att Du har en jättefin och rolig dag.  Jag Älskar Dej!  Pussar från Din lilla fruga 

4 kommentarer

  1. Grattis i efterskott till din man som ser så fin och snäll ut. Förstår att ni haft det bra med både det och kusinträff

    Ha en fin söndag också
    kram


    • Han tackar så mycket! Ja han är snäll och världens underbaraste! Det var trevligt, så länge jag orkade vara med, men sedan blev jag jättedålig. Skrivit på FB om det.

      Kram!


  2. Hoppas att ni hade det bra igår och att Pelle blev ordentligt firad. Stort grattis till Pelle och bamsekramar till er båda 🙂


    • Pelle tackar! Det var jätteroligt, så länge jag orkade vara med, men sen blev jag jättedålig. Står mer på FB.
      Kram!



Kommentera

