h1

Faster för andra gången!

augusti 11, 2013

1babyfeet

Jag har blivit Faster för andra gången! ♥ Robins lilla kusin ♥ En liten tös på 4525 gram & 52 cm lång är född!

1.lilltjejen Foto: AnnLee (stolt farmor)

Min bror Mikael och hans fru Annelie nedkom igårkväll klockan 19.30 med sitt andra barn. Tim är nu storebror. ♥ När jag skrev på Facebook att jag blivit faster igen fick jag många ”likes” och många gratulationer. ♥ Även grattishälsningar till de nyblivna föräldrarna och storebrodern att skickas vidare som skrevs av släkt, vänner och bekanta! GRATTIS till Lilltjejen! ♥

Kommentera

