h1

Glädjebesked

augusti 11, 2013

Ikväll fick jag Skypea med sonen ♥ och ingen kunde vara lyckligare än jag eftersom det är en månad sedan jag hörde av honom p.g.a. dålig internetförbindelse, trasig dator, trasig mobil och semester. Jag har varit riktigt orolig och i fredags var jag ganska nere, ledsen och orolig när jag inte hört av honom. Hönsmamma som jag är. Vi hann med 40 minuter på Skype-chatten innan hans mobilbatteri dog ut. Han satt ute på en parkbänk för att få bättre mottagning och skickade mej en bild! Älskade unge! ♥ Han vet hur glad jag blir av en bild!

2013-08-11-010

Nyheten är att dom har flyttat från La Línea de la Concepción i Spanien till ArguineguínGran Canaria. Nu bor han ihop med vännerna Jocke och Mia (härifrån hemstaden). De har kanonväder, men det har vi också härhemma. Han trivs och han mår jättebra. Sover bättre nu när han inte jobbar de långa, många skift han hade på jobbet i Gibraltar. Han har gått ner massor i vikt, nu har det gått ungefär ett år och han har på egen hand gått ner snart 40kg (38 just nu, för att vara exakt). Han äter rätt och tränar för att få muskler.

Robin hälsar till alla nära och kära! Och han skickar grattishälsningar till sin morbror, morbrors fru och kusinen Tim till den nya familjemedlemmen! Robins lilla kusin som föddes igår! ♥

One comment

  1. Man kan ju bli tokig av att inte höra från ungarna när dom är ute på äventyr. Gud välsigne Skype! Skönt att tekniken fungerade så ni fick kontakt. Här är allt som vanligt och har varit på en kryss till Nordkap i början på juni. Hoppas du mår så bra du kan och att din sommar har varit fin! Kramar



Kommentera

