h1

När ens hjärta är så långt borta…

september 4, 2013

Jag har fällt tårar av saknad och fällt tårar av glädje, för min son. Och idag har jag fällt tårar av stolthet och lycka för honom. Han har fått nytt jobb, trivs jättebra och mår jättebra. Han har börjat tala spanska ganska bra nu. Lättast är att lära sej det på plats, i Spanien. Jag har tänkt extra mycket på honom och han har kanske ärvt min och min mammas ”sjätte sinne” så han kände det på sej för nu dök han upp på Internet igen. Vi fick en stund på Skype idag. Och jag är så stolt över honom!

2013-08-11-010

Som det står i förra inlägget ”You make me happy when skies are grey” !

Inte för att himlen är grå här, solen skiner som en sommardag. Men när jag tänker på Dej, mitt lilla hjärta, min älskade son, då är Du mitt solsken oavsett hur himlen ser ut!

Och den sången sjöng jag jämt för min son när han var liten…

4 kommentarer

  1. Förstår att du saknar honom när han är så långt borta. Grattis till att han fått ett nytt arbete och är så duktig på att lära sig språket. Vad fint du skriver om honom. Han har en toppenmamma.Han ser jättefin ut

    Ha en skön dag
    kramar


    • Tusen tack, fina Du! Ja det är ”för långt borta för en kram” som jag brukar säga. Är glad att han lär sej spanska och fått ett nytt bra jobb. Kram!


  2. När barnen gråter – så gråter vi. När dom skrattar och ler, är vi lyckliga! Välsignat vare Skype! Ha det gott. Kram


    • Så sant som det är sagt! 🙂
      Tack för Skype! Önskar bara att han kunde Skypa med webcam, nu blir det ”bara” chatt via hans mobil på Skype. Men bättr eän inget. Kram!



Kommentera

