h1

För det är jag värd…

oktober 27, 2013

Jag har varit riktigt sjuk, riktigt dålig en tid nu och precis återhämtat mej litegrann för att orka vara social, gå på middag, följa maken till inspelningsstudion och få lite frisk luft. Och framförallt ÄTA fast mat, som jag inte kunnat göra på flera dagar. Smärtorna av Trigeminusneuralgi har triggats igång ännu värre då jag tuggade, så det fick bli flytande mat istället.

Då känner jag att jag är värd lite nytt i garderoben… Jag klickade hem en blus, en topp och mina favoritjeans i svart (har dem redan i blå och mörkblå). Så nu kan jag gott fräscha upp resten också, håret och hyn, så kanske jag ”blir människa” igen!

0.bonprix1 0.bonprix20.bonprix3

Foto: Bonprix.se

3 kommentarer

  1. Söt blus & snygga byxor,, men de är liiite för vida för MIN smak.
    Jag vill ha tajta / slimmade byxor.

    Sköt om dig vännen.. // KrameliKram


  2. Jag hoppas smärtan lägger sig för det e du så värd!! Tänker massor på dig❤️


  3. Så tråkigt att du varit så dålig. Önskar man kunde trolla så denna hemska sjukdom försvann för gott. Ingen skall behöva ha det så. Känner med dig goa du. Skönt att du nu mår lite bättre och du gör så rätt i att unna dig lite för det är du värd. Ursnygga kläder. Blusen skulle jag vilja ha själv men inte förrens min korpulenta kropp antar andra former 😉

    Sköt om dig och ha en så bra dag du kan

    varm kram



Kommentera

