h1

God Jul på Er Alla

december 22, 2013

MerryXmas2013

♥ Vi önskar Er alla en riktigt GOD JUL! ♥

Idag har vi bakat tillsammans i 6 timmar, 6 sorter. Nu myser vi vid brasan och ser på TV och film.

Imorgon får vi besök kring lunchtid, Pelle jobbar imorgon men vi ska försöka passa in lunchen efter vårt besök. Det är Pelles bandkompis Christer, hans fru Anna och dotter Tove, det blir trevligt. Vi har aldrig inte träffat Anna och Tove eftersom de bor i staden norrut. De kommer från staden norrut hit för att hälsa på samtidigt som de gör ett besök på sjukhuset här i stan.

Imorgonkväll är det uppesittarkväll hos svärföräldrarna, vi ska spela BingoLotto som vi inte gjort på mååånga år. Tant- & Gubbvarning kanske…Ja, men vi har tänkt ta det lugnt såhär kring julen och bara vara. Skönt att göra nåt annat och skönt att slippa all julstress när Pelle är krasslig i influensa med feber och jag har mina smärtor. Och det är en jul som ingen annan, min son Robin är i Spanien och jag saknar honom enormt mycket! ♥ Vi har ingen julgran ens, det känns konstigt. Julstämningen finns inte alls.

Julafton ska vi vara hos svärföräldrarna Kicki & Ove, på Juldagen hos min mamma & Kurt.

Jag hoppas att jag får ett SMS imorgon, väntar nämligen på min julklapp som jag beställt. Isåfall ska vi åka till staden norrut för att hämta den. Spännande. Men det är inte säkert att jag hinner få den innan Julafton.

4 kommentarer

  1. Ha en riktigt god jul du med
    Kram


    • Gulledu! Detsamma till Dej och de Dina!
      Kram!


  2. Önskar dig en riktigt GOD JUL..Kram.


    • Tack Hebbe! Hoppas Du fick julkortet & haft en fin julhelg hittills 🙂 Gott slut & Gott Nytt År också!



Kommentera

