h1

Bråda Dagar!

januari 13, 2014

Det har hänt en hel massa saker senaste dagarna så jag har inte hunnit Blogga särskilt mycket. Inte Instagramma heller så mycket. De som följer mej på Facebook dock har en liten insikt i vad som händer, men inte allt – eftersom jag inte kan berätta allt ännu. Detta har också inneburit en massa besök och många goda nyheter. Och en hel del planerande, fix och sånt. (Plus att jag ju haft en hel del smärtor som vanligt).

Bland annat har makens band gått till slutfinal i en jättestor tävling. Nästa fredag vet vi om de vunnit. Hela bandet samlades hos oss igår (söndag), med fruar och barn så det var huset fullt. Strax innan hade vi besök av min bror med fru och barn. Vi har nog aldrig haft så många på besök på en vardag utan att någon fyller år…

Mina goa brorsbarn var här, Tim är 4 år och Molly är 5 månader. (Tim är ju aldrig still för fotografering så ursäkta kvalitén på bilden haha). Fotona är tagna med mobilkamera. Tim målade teckningar och en av dem har vi hängt upp på frysen…

0.TIM 0.MOLLY

 

Mer kan jag inte berätta för tillfället. Men Ni som bor nära, kom och hälsa på – Ni som inte sett vår Darling som flyttat in, kom och titta!

8 kommentarer

  1. Låter som ni hade fullt upp igår 🙂 Och såklart blir man nyfiken, 🙂

    Ja, ett gott skratt behöver man alltid 🙂 Ser dock inte så mkt film som jag önskar 🙂


    • Ja det blev många överraskningar! Nyfiken är bra, då återkommer läsarna…får vi hoppas 😉

      Vi ser väldigt mycket film, min man och jag är filmtokiga. Brukar recensera en del här på bloggen, dock hinner vi bara recensera en bråkdel av vad vi ser. Och det har blivit väldigt lite bloggande över huvud taget senaste veckorna. Men det kommer…


  2. oh ser du snart fyller år, skall komma ihåg och gratta dig imorgon 🙂

    Ja jag ser med mest film hemma… men önskar gå mer på bio.


    • Hihi ja. Jodå, bio är trevligt ibland men det är rätt bekvämt att halvligga i divansoffan och se film, kunna pausa när man vill. 😉


  3. Ååååå… vilka sötnötter du har till brorsbarn.. .-)
    Ja, det är ju fruktansvärt SYND att du ska bo uppe i NORR, annars hade jag kommit och tittat på nytillskottet.. *nyfiken som jag är* 😉

    Sköt om dig gumms.. // Varma Kramar Annelie ❤


    • Iiih, ja visst är dom söta?!

      Du är välkommen upp 😉

      Kram!!!


  4. Åhhh… Vilka vackra barn! 😉

    En ny ”darling”?! Hmm… Det lät ju intressant!!


    • Javisst är det vackra barn 😉

      Darling har Ni träffat ju 😉



Kommentera

