h1

Gästbloggare Dogge!

februari 10, 2014

0. douglas C

Tjenavoff! Dogge här. För Er som inte har den blekaste aning om vem jag är så kan jag berätta att jag är en stilig herre på 77 som gillar det mesta. Jag gillar mysiga hemmakvällar, tycker om leverpastej och långa promenader…ja hoppsan, det var ju en blogg och inte något annat jag skulle författa…

Ja, jag tänkte att också jag ska gästblogga lite då fyrbeningen Frida gästbloggat här tidigare, jag kan ju inte vara sämre jag inte. Ni kan läsa hennes gästbloggarinlägg här [1], [2], [3]

Jag har idag flyttat in hos Pelle och Maya, ett par trevliga tvåbeningar som jag känner, då mina egna tvåbeningar Sture och Elisabeth har åkt utomlands. Här ska jag bo i en dryg vecka, men det ska nog inte vara några problem. Jag gillar Pelle och Maya, jag var hit och hälsade på dem ensam för en vecka sedan och gick husesyn, jag stannade här i 2,5 timmar tills min tvåbening Sture kom och hämtade mej. Oj så glad jag blev! Och lika glad blev jag när jag följde med Pelle hem till Maya, ja jag var ju så glad att jag tjöt av glädje…

Och fotot ja, inte från min bästa sida kanske. Men Maya tog det fotot med mobilen när jag var hos dem för en vecka sedan och låg och myste på deras vardagsrumsmatta. Nu ska jag mysa vidare och sen säger dom här att vi ska ta en långprommis. Vi hörs!

Tjavoff på Er!
// Douglas

 

One comment

  1. Hej Douglas,, ja med all säkerhet kommer du att få det bra hemma hos dina två-benta vänner i en veckas tid. De är ju såå snälla och gulliga, så det blir inga problem.
    Å du Douglas,, du kan väl viska till Maya att de har en väldigt läcker matta du får ligga på.. ;o))

    Ha det bra vossingen.. // Klapp på huvudet



Kommentera

